ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Зуевка, ул.Школьная
8 (71445) 51-9-58
zuevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

"Біз 21 ғасырдың жастарымыз, әрқашан және барлық жерде табысқа жетеміз!»

Зуев ОМ "ЖАС ҰЛАН"балалар мектеп ұйымы жұмыс істейді.

Жас Ұлан ұйымының миссиясы-жасөспірімдер мен жастардың мектептегі белсенділігін дамыту. Патриоттық және азаматтық сезімді қалыптастыру.

Бүгінгі таңда Қазақстанда жүргізіліп жатқан өзгерістерге жас ұрпақтың қатысуы, елдің даму стратегиясын іске асыру мәселесі бұрынғыдан да өзекті болып отыр, өйткені жарияланған реформалар мен Қазақстанның өркендеуінің табысы жастардың болашаққа деген сенімі мен белсенді азаматтық ұстанымына байланысты.

Сондықтан 2012 жылы біздің мектепте "Жас Ұлан" және "Жас Қыран"ұйымы құрылды. "Жас Ұлан" -өскелең ұрпақты жоғары адамгершілік-рухани құндылықтар, толеранттылық, демократизм және өзара түсіністік мәдениеті негізінде қазақстандық патриотизм рухында қалыптастыратын ұйым.

 

Біздің мектеп ұйымының ұраны:

"Біз 21 ғасырдың жастарымыз, әрқашан және барлық жерде

біз жетістікке жетеміз!

Біз әлсіздерге көмектесеміз, ал күшті адамдарға қолдау көрсетеміз!

Бәрінде және әрқашан біз үміт ұялатамыз!».

 

Мектеп комитеті жұмысының негізгі бағыттары бар:

  • Қоғамдық қызмет
  • Спорттық бағыт
  • Шығармашылық даму бағыты
  • Зияткерлік бағыт

Мектептегі өзін - өзі басқару жұмысының тиімділігі онда 1-ден 11-сыныпқа дейінгі оқушылардың өзін-өзі басқаруы іске асырылатындығында, онда "Жас Ұлан" - "Жас Қыран"сабақтастық міндеті табысты шешілуде. Оқушылардың өзін-өзі басқаруын құру тиімді, өйткені ол: еріктілікке, қатынастардың демократиялылығына және әлеуметтік-шығармашылық сипаттағы іс-әрекетке, оқушылардың сабақтан тыс жұмыстарға қатысуына, мектеп әкімшілігіне негізделген.

"Жас Ұлан" отырыстарында мектеп өмірінің барлық мәселелері, іс-шараларға дайындық, оларды өткізу қорытындылары талқыланады, сыныптардың өзін-өзі басқару органдарының есептері тыңдалады. Мектептегі оқушылардың өзін-өзі басқару белсенділерінің күшімен мектеп жұмысының тақырыптық дискотекаларын, сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, мектептегі кезекшілік, күндізгі сауықтыру лагеріндегі тәлімгерлердің жұмысы сияқты бағыттары толығымен қамтамасыз етіледі.

Студенттік өзін-өзі басқарудың өмірі әртүрлі істерге толы. Апта сайын тақырыптық жиындар өткізілді, әр түрлі атаулы күндерге қабырға газеттері шығарылады, театрландырылған көріністер дайындалады, "сыртқы келбет", "мектепке кешігусіз", "қамқорлық", "мейірімділік"операциялары тұрақты жүргізіледі.

Қазіргі балалар бірлестігінің ерекшелігі-балаларға таңдау еркіндігін беру, балалардың бастамаларын қолдау, белгілі бір әлеуметтік акциялар мен жобаларды жүзеге асырудағы Тәуелсіздік.

Бұл олардың күштері мен мүмкіндіктерінің өзіндік "ақыл-ойы", ересектер әлеміне өзін "кию". Балалар қоғамдық бірлестігі-тұлғаны әлеуметтендіру факторы.

Балалар ұйымы үлкен тәрбиелік әлеуетке ие. "Жас Ұлан" және "Жас Қыран" БЖҰ мүшелері мектеп өміріне белсенді қатысады. Жалғыз тұратын зейнеткерлерге, мүгедектерге, еңбек ардагерлеріне көмек көрсетеді.

Ұйымға біріктірілген балалар қоғам өміріне енеді, олардың жас ерекшеліктеріне байланысты қоғамдық қызметке қатысады және өзін тұлға ретінде көрсетеді.

Оқушылардың өзін-өзі басқаруының басшылығымен студенттердің өмірі мақсатты, ұйымдасқан, демократиялық бола бастады.

"Жас Ұланға" қатысу балаларға басқарушылық мәдениет дағдыларын алуға, өзінің көшбасшылық қасиеттерін ашуға, ұтқыр, бастамашыл болуға көмектеседі.

Қорытындылай келе, балалардың әр түрлі қабілеттері бар екенін айтқым келеді, бірақ мектепте көптеген іс-шаралар дамыды, сондықтан қаласаңыз, әр бала өзін көрсете алады, бизнесте өзін сынап көре алады. Көптеген балалар, өз-өзіне сенімді емес, бірақ белгілі бір қабілеттерге ие, уақыт өте келе мұғалімдердің көмегімен мектеп істерінің белсенді қатысушылары болады.

Бұл әрбір істі тұр. Біздің мектептің педагогтары балалардың қабілеттері сұранысқа ие болуы үшін, ал өздері өздерін сенімді сезінуі үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды және

ыңғайлы. Көптеген ата-аналар балаларын мектеп сахнасында алғаш рет көргенде таң қалады. Олардың балалары пайдалы іспен айналысқаны үшін алғыс білдіреді. Бұл маңызды нәтиже. Егер бала сабақтан тыс уақытты мектепте өткізсе, қызықты және пайдалы іспен айналысса, бұл оған ұнайтындығын білдіреді, ол өзін жайлы сезінеді.

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Цаан Ю.Ю.

© 2024. Все права защищены.