Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области |
|
---|
30
Наурыз
2021
|
Мектеп білім беру процесін білім берудің үш сатысының жалпы білім беру бағдарламаларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырады:
I саты-жалпы бастауыш білім беру (игерудің нормативтік мерзімі - 4 жыл):
II саты-негізгі жалпы білім беру (игерудің нормативтік мерзімі-5 жыл);
III Саты-орта (Толық) жалпы білім беру (игерудің нормативтік мерзімі - 2 жыл).
Мектеп 1-4 сыныптарда білім беру процесін жүзеге асырады. Бастауыш жалпы білім берудің міндеттері Білім алушыларды тәрбиелеу және дамыту, оларды оқуды, жазуды, есептеуді, оқу қызметінің негізгі дағдыларын, теориялық ойлау элементтерін, өзін-өзі бақылаудың қарапайым дағдыларын, мінез-құлық және сөйлеу мәдениетін, жеке гигиена және салауатты өмір салты негіздерін меңгеру болып табылады. Бастауыш жалпы білім негізгі жалпы білім алу үшін негіз болып табылады. Негізгі жалпы білім берудің міндеті білім алушының тұлғасын қалыптастыру мен қалыптастыруға тәрбиелеу, оның әлеуметтік өзін-өзі анықтауға бейімділігін, қызығушылығы мен қабілетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады. Негізгі жалпы білім орта (Толық) жалпы білім, бастауыш және орта кәсіптік білім алу үшін негіз болып табылады. Орта (Толық) жалпы білім берудің міндеттері Білім алушының танымына және шығармашылық қабілеттеріне қызығушылықты дамыту, оқытуды саралау негізінде дербес оқу қызметінің дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Міндетті пәндерге қосымша жеке тұлғаның қызығушылықтарын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында білім алушылардың өздері таңдаған пәндер енгізіледі. Орта (Толық) жалпы білім Бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған жеделдетілген бағдарламалар бойынша) және жоғары кәсіптік білім алу үшін негіз болып табылады. Мектептегі жалпы білімнің мазмұны мемлекеттік білім беру стандарттары мен үлгілі білім беретін оқу бағдарламалары, Курстар, пәндер негізінде мектеп дербес әзірлейтін, бекітетін және іске асыратын бағдарламалармен айқындалады.
Оқу процесін ұйымдастыру үлгілік мемлекеттік оқу жоспарына сәйкес мектеп дербес әзірлейтін оқу жоспарымен регламенттеледі және сабақ кестесімен регламенттеледі. Бұл ретте:
мектеп сенбі және жексенбі күндері екі демалыс күнімен бес күндік жұмыс аптасының кестесі бойынша жұмыс істейді;
сабақ кестесі білім алушылардың күні бойы тамақтану және қозғалыс режимін жүзеге асыру үшін жеткілікті ұзақтықтағы үзілісті көздейді;
мектептің оқу жоспарында жекелеген пәндерді оқытуға бөлінген сағаттар саны мемлекеттік, үлгілік оқу жоспарында айқындалған сағаттар санына сәйкес келеді.
Мектепте оқу жылы 1 қыркүйектен басталады. Жалпы білім берудің бірінші, екінші және үшінші сатыларындағы оқу жылының ұзақтығы мемлекеттік (қорытынды аттестаттауды) есепке алмағанда кемінде 34 аптаны, бірінші сыныпта 33 аптаны құрайды. Оқу жылы ішіндегі каникул ұзақтығы кемінде күнтізбелік 30 күнді, жазда — кемінде 8 аптаны құрайды. 1-сынып оқушылары үшін жыл бойы қосымша апталық каникул белгіленген. Жылдық күнтізбелік оқу кестесін мектептің педагогикалық ұжымы әзірлейді және оны мектеп басшысы мен мекеме бекітеді.
Мектеп оқушыларының үлгерімін ағымдағы бақылауды мұғалімдер 10 балдық жүйе бойынша жүзеге асырады (ең төменгі балл 1, ең жоғарғы балл 10). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын, ауызша жауаптарын, қол жеткізген дағдылары мен іскерліктерін тексере және бағалай отырып, сынып журналына және білім алушының күнделігіне белгі қояды. Баллдардағы аралық қорытынды белгілер тоқсанға (2-9 сынып), жартыжылдыққа (10-11 сынып) қойылады. Оқу жылының соңында қорытынды жылдық белгілер қойылады. 1-сыныпта тоқтаусыз жүйе қолданылады.
Оқу жылының қорытындысы бойынша бір пән бойынша академиялық берешегі бар жалпы бастауыш, жалпы негізгі және жалпы орта (Толық) білім беру сатыларында білім алушылар келесі сыныпқа шартты түрде ауыстырылады. Білім алушылар академиялық берешекті келесі оқу жылы ішінде жоюға міндетті, мектеп білім алушыларға осы берешекті жою үшін жағдай жасауға және оның уақтылы жойылуын бақылауды қамтамасыз етуге міндетті. Оқу жылының білім беру бағдарламасын меңгермеген және екі және одан да көп пәндер бойынша академиялық берешегі бар немесе шартты түрде келесі сыныпқа ауыстырылған және бір пән бойынша академиялық берешегін жоймаған жалпы бастауыш және негізгі жалпы білім беру сатыларында білім алушылар ата-аналарының (заңды өкілдерінің) қалауы бойынша қайта оқуға қалдырылады немесе өзге де нысандарда білім алуды жалғастырады. Білім алушыны келесі сыныпқа ауыстыру мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша жүзеге асырылады. Алдыңғы деңгейдегі білім беру бағдарламасын меңгермеген білім алушылар жалпы білім берудің келесі сатысында оқуға жіберілмейді.
Мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша мектеп Жарғысын бірнеше рет өрескел бұзғаны үшін он бес жасқа толған білім алушыны осы білім беру мекемесінен шығаруға жол беріледі. Егер тәрбиелік сипаттағы шаралар нәтиже бермесе және білім алушының білім беру мекемесінде одан әрі болуы басқа білім алушыларға теріс әсер етсе, олардың құқықтары мен мектеп қызметкерлерінің құқықтарын, сондай-ақ мектептің қалыпты жұмыс істеуін бұзса, білім алушыны мектептен шығару қолданылады. Бірнеше рет бұзушылық деп білім алушылардың бірнеше бұзушылық және екі немесе одан да көп тәртіптік жаза қолдануы түсініледі. Ауыр зардаптарға әкеп соққан немесе іс жүзінде әкеп соғуы мүмкін бұзушылық тәртіпті өрескел бұзу деп танылады.:
- білім алушылардың, қызметкерлердің, мектепке келушілердің өмірі мен денсаулығына зиян келтіру;
- мектепке, білім алушыларға, қызметкерлерге, мектеп келушілеріне мүліктік залал келтіру;
- жұмысына іріткі салу, мектеп, білім беру мекемесі.
Жалпы білім алмаған білім алушыны шығару туралы шешім оның ата-анасының (заңды өкілдерінің) пікірін ескере отырып және кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияның келісімімен қабылданады. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды шығару туралы шешім кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияның және қорғаншы және қамқоршы органның келісімімен қабылданады. Мектеп білім алушының шығарылғаны туралы оның ата-анасын (заңды өкілдерін) және жергілікті өзін-өзі басқару органын дереу хабардар етеді. Алып тастау рәсімі заңға, білім беру мекемесі туралы Үлгілік ережеге және мектеп Жарғысына қайшы келмейтін мектеп оқушыларын көтермелеу және жазалау туралы ережелермен егжей-тегжейлі реттеледі.
Білім алушылар үшін тегін негізде мектеп мынадай қосымша білім беру қызметтерін көрсете алады: спорт секцияларын, пәндік үйірмелерді, көркем-эстетикалық, экологиялық-өлкетану бағытындағы үйірмелерді өткізу.
Сабақтан тыс барлық жұмыстар мектеп мүмкіндіктері, ата-аналардың (заңды өкілдердің) тілектері, білім алушылардың қызығушылықтары, бейімділігі мен қабілеттері ескеріле отырып, еріктілік, қызметті таңдаудың дербестігі, өзара сыйластық және ынтымақтастық қағидаттарына, мектеп қызметкерлерін, ата-аналарды, секция, үйірмелер мен студиялар басшыларын, ата-ана құралдарын тарта отырып құрылады.
Мектеп білім алушылардың бір жастағы және әртүрлі жастағы ерікті бірлестіктерінің қызығушылықтары бойынша жұмысына жан-жақты көмек көрсетеді, олардың дербес қызметі үшін қолайлы жағдайлар жасайды.
Мектептегі бүкіл тәрбие процесі педагогикалық және оқушылар ұжымдарының, балалардың қоғамдық ұйымдарының, ата-аналардың (заңды өкілдердің), жұртшылықтың бірлескен ұжымдық-шығармашылық қызметіне құрылады және жеке және қоғамдық маңызы бар ұжымдық қызметпен жеке тәсілді үйлестіруді қамтамасыз етеді.
Мектептегі тәртіп оқушылар мен мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу, жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуге бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру негізінде сақталады. Тәрбиеленушілер мен мектеп қызметкерлеріне қатысты дене және психикалық күш көрсету, қадір-қасиетін қорлау әдістерін қолдануға тыйым салынады.
30
Наурыз
2021
|
Сипаттамасы
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Алтынсарин ауданының білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі" КММ 1984 жылы 1 қаңтарда ашылды. Мектеп директоры – Цебер Ирина Николаевна, 2016 жылдың желтоқсан айынан бастап қызметінде.
Мектепте мынадай білім беру бағдарламалары іске асырылады: мектепке дейінгі білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы, жалпы бастауыш, жалпы негізгі және жалпы орта білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламалары. Сондай-ақ балаларға қосымша білім берудің білім беру бағдарламалары, кадет сыныбының қосымша жалпы дамыту бағдарламасы және кәсіптік оқыту бағдарламасы іске асырылды. Мектепте 95 адам оқиды, мектептің жұмыс тәртібі: алты күндік оқу аптасы. Оқушылардың қызығушылықтары бойынша күннің екінші жартысында және сенбіде жұмыспен қамту қамтамасыз етілді – сабақтан тыс және элективті курстар, үйірмелер, спорттық секциялар жұмыс істейді. Онда білім алушылардың 85% - ы айналысады. Мектеп 2 қабатты типтік ғимаратта орналасқан. Жобалық сыйымдылығы 150 адам.
МЕКТЕПТІҢ МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАСЫ
- мультимедиялық кабинеттер – 2;
- биология кабинеті;
- робототехника кабинеті;
- спорт залы;
- акт залы;
- спорт алаңы;
- кітапхана;
- танцкласс;
- асхана;
- медициналық кабинет;
- компьютерлердің болуы – 18;
КАДРЛЫҚ ҚҰРАМ
Мектепте барлығы 16 педагог жұмыс істейді, оның ішінде жоғары санатты – 1, Бірінші – 9, Екінші – 3.
Техникалық қызметкерлер саны – 15 адам.
ЖАЛПЫ ДЕРЕКТЕР
Мектептің ашылу күні: 1 қаңтар 1984ж.
Мекен-жайы: с. Зуевка, Школьная к-сі.
Телефоны: 8 (71445) 51-9-58
1 ҚЫРКҮЙЕККЕ ОҚУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ
МЦ – 5 тәрбиеленушілері
БӨП – 8 тәрбиеленушілері
Оқушылардың жалпы контингенті – 64
11 сынып оқушылары – 8
9 сынып оқушылары – 8
4 сынып оқушылары – 7
Білім сапасы – 62%
Оқу үлгерімі – 100%
11
Тамыз
2018
|
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut venenatis mauris eu ipsum ullamcorper, et pretium mauris posuere. Aliquam vitae tincidunt massa. Vestibulum malesuada nibh nec felis lobortis, vel ultricies nunc gravida. Integer at consectetur augue. Fusce vel convallis dui. Morbi non justo accumsan, gravida ante mattis, tincidunt erat. Duis sit amet elementum nisl, a imperdiet velit.
Nunc eu urna quis sapien vehicula euismod nec vel nunc. Nullam dolor velit, scelerisque vitae libero vitae, hendrerit imperdiet erat. Suspendisse eget sapien id urna tincidunt blandit imperdiet et nisl. Sed at venenatis nulla. Aenean semper ipsum arcu. Pellentesque eget quam lacus. Donec tincidunt mi nec sem luctus hendrerit. Fusce et erat auctor, dignissim dui eu, fringilla magna. Donec nec metus nibh. Vivamus sollicitudin id nisl id suscipit. Nam sit amet dignissim erat. Integer aliquet tempus malesuada. Aenean bibendum vitae nunc eget dignissim.
Suspendisse a porttitor lacus, in porttitor sem. Praesent eu consectetur orci, eu semper mauris. Donec blandit est varius erat facilisis, suscipit elementum nisi auctor. Donec eget auctor sem, et ullamcorper leo. Pellentesque a magna fermentum, sagittis est vitae, sodales risus. Nulla orci odio, venenatis semper diam in, blandit scelerisque ipsum. Cras blandit nulla quis diam commodo consectetur. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Aliquam erat volutpat.
Donec aliquam tincidunt iaculis. Nullam posuere hendrerit enim at vehicula. Etiam feugiat, nisi nec congue maximus, metus dolor sollicitudin odio, ut semper ligula risus vitae nunc. Cras dapibus auctor justo ut tempus. Maecenas in tortor sed est volutpat lacinia vel vel massa. Phasellus vehicula, eros a semper blandit, orci purus efficitur ex, ac accumsan sapien magna sed justo. Pellentesque ut euismod sapien.
In pulvinar lorem molestie ligula congue, vel rhoncus ante cursus. Maecenas auctor tortor auctor eros ultricies, non aliquam purus efficitur. Ut nec arcu pretium, pharetra orci et, posuere risus. Pellentesque ullamcorper, sem ac dapibus venenatis, dui urna consectetur justo, at vulputate tellus enim a risus. Maecenas suscipit ac nisi eget tincidunt. Aenean vitae nisi in nibh gravida commodo vel sit amet ligula. Quisque et posuere lorem. Curabitur condimentum nunc urna, non venenatis odio dapibus eu. Suspendisse dignissim maximus leo eget finibus. Proin viverra varius velit, ut sagittis magna mollis in. Vestibulum sollicitudin ut diam et fermentum. Vivamus feugiat eu diam non commodo. Ut tempus justo quis dolor ornare accumsan a vel neque. Nunc eu orci ac eros sagittis convallis. Nullam ut ipsum in felis pharetra dictum. Fusce sit amet urna commodo, fringilla lacus quis, scelerisque lectus.