ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Зуевка, ул.Школьная
8 (71445) 51-9-58
zuevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Мектеп білім беру процесін білім берудің үш сатысының жалпы білім беру бағдарламаларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырады:

I саты-жалпы бастауыш білім беру (игерудің нормативтік мерзімі - 4 жыл):

II саты-негізгі жалпы білім беру (игерудің нормативтік мерзімі-5 жыл);

III Саты-орта (Толық) жалпы білім беру (игерудің нормативтік мерзімі - 2 жыл).

Мектеп 1-4 сыныптарда білім беру процесін жүзеге асырады. Бастауыш жалпы білім берудің міндеттері Білім алушыларды тәрбиелеу және дамыту, оларды оқуды, жазуды, есептеуді, оқу қызметінің негізгі дағдыларын, теориялық ойлау элементтерін, өзін-өзі бақылаудың қарапайым дағдыларын, мінез-құлық және сөйлеу мәдениетін, жеке гигиена және салауатты өмір салты негіздерін меңгеру болып табылады. Бастауыш жалпы білім негізгі жалпы білім алу үшін негіз болып табылады. Негізгі жалпы білім берудің міндеті білім алушының тұлғасын қалыптастыру мен қалыптастыруға тәрбиелеу, оның әлеуметтік өзін-өзі анықтауға бейімділігін, қызығушылығы мен қабілетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады. Негізгі жалпы білім орта (Толық) жалпы білім, бастауыш және орта кәсіптік білім алу үшін негіз болып табылады. Орта (Толық) жалпы білім берудің міндеттері Білім алушының танымына және шығармашылық қабілеттеріне қызығушылықты дамыту, оқытуды саралау негізінде дербес оқу қызметінің дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Міндетті пәндерге қосымша жеке тұлғаның қызығушылықтарын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында білім алушылардың өздері таңдаған пәндер енгізіледі. Орта (Толық) жалпы білім Бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған жеделдетілген бағдарламалар бойынша) және жоғары кәсіптік білім алу үшін негіз болып табылады. Мектептегі жалпы білімнің мазмұны мемлекеттік білім беру стандарттары мен үлгілі білім беретін оқу бағдарламалары, Курстар, пәндер негізінде мектеп дербес әзірлейтін, бекітетін және іске асыратын бағдарламалармен айқындалады.

Оқу процесін ұйымдастыру үлгілік мемлекеттік оқу жоспарына сәйкес мектеп дербес әзірлейтін оқу жоспарымен регламенттеледі және сабақ кестесімен регламенттеледі. Бұл ретте:

мектеп сенбі және жексенбі күндері екі демалыс күнімен бес күндік жұмыс аптасының кестесі бойынша жұмыс істейді;
сабақ кестесі білім алушылардың күні бойы тамақтану және қозғалыс режимін жүзеге асыру үшін жеткілікті ұзақтықтағы үзілісті көздейді;
мектептің оқу жоспарында жекелеген пәндерді оқытуға бөлінген сағаттар саны мемлекеттік, үлгілік оқу жоспарында айқындалған сағаттар санына сәйкес келеді.

Мектепте оқу жылы 1 қыркүйектен басталады. Жалпы білім берудің бірінші, екінші және үшінші сатыларындағы оқу жылының ұзақтығы мемлекеттік (қорытынды аттестаттауды) есепке алмағанда кемінде 34 аптаны, бірінші сыныпта 33 аптаны құрайды. Оқу жылы ішіндегі каникул ұзақтығы кемінде күнтізбелік 30 күнді, жазда — кемінде 8 аптаны құрайды. 1-сынып оқушылары үшін жыл бойы қосымша апталық каникул белгіленген. Жылдық күнтізбелік оқу кестесін мектептің педагогикалық ұжымы әзірлейді және оны мектеп басшысы мен мекеме бекітеді.

Мектеп оқушыларының үлгерімін ағымдағы бақылауды мұғалімдер 10 балдық жүйе бойынша жүзеге асырады (ең төменгі балл 1, ең жоғарғы балл 10). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын, ауызша жауаптарын, қол жеткізген дағдылары мен іскерліктерін тексере және бағалай отырып, сынып журналына және білім алушының күнделігіне белгі қояды. Баллдардағы аралық қорытынды белгілер тоқсанға (2-9 сынып), жартыжылдыққа (10-11 сынып) қойылады. Оқу жылының соңында қорытынды жылдық белгілер қойылады. 1-сыныпта тоқтаусыз жүйе қолданылады.

Оқу жылының қорытындысы бойынша бір пән бойынша академиялық берешегі бар жалпы бастауыш, жалпы негізгі және жалпы орта (Толық) білім беру сатыларында білім алушылар келесі сыныпқа шартты түрде ауыстырылады. Білім алушылар академиялық берешекті келесі оқу жылы ішінде жоюға міндетті, мектеп білім алушыларға осы берешекті жою үшін жағдай жасауға және оның уақтылы жойылуын бақылауды қамтамасыз етуге міндетті. Оқу жылының білім беру бағдарламасын меңгермеген және екі және одан да көп пәндер бойынша академиялық берешегі бар немесе шартты түрде келесі сыныпқа ауыстырылған және бір пән бойынша академиялық берешегін жоймаған жалпы бастауыш және негізгі жалпы білім беру сатыларында білім алушылар ата-аналарының (заңды өкілдерінің) қалауы бойынша қайта оқуға қалдырылады немесе өзге де нысандарда білім алуды жалғастырады. Білім алушыны келесі сыныпқа ауыстыру мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша жүзеге асырылады. Алдыңғы деңгейдегі білім беру бағдарламасын меңгермеген білім алушылар жалпы білім берудің келесі сатысында оқуға жіберілмейді.

Мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша мектеп Жарғысын бірнеше рет өрескел бұзғаны үшін он бес жасқа толған білім алушыны осы білім беру мекемесінен шығаруға жол беріледі. Егер тәрбиелік сипаттағы шаралар нәтиже бермесе және білім алушының білім беру мекемесінде одан әрі болуы басқа білім алушыларға теріс әсер етсе, олардың құқықтары мен мектеп қызметкерлерінің құқықтарын, сондай-ақ мектептің қалыпты жұмыс істеуін бұзса, білім алушыны мектептен шығару қолданылады. Бірнеше рет бұзушылық деп білім алушылардың бірнеше бұзушылық және екі немесе одан да көп тәртіптік жаза қолдануы түсініледі. Ауыр зардаптарға әкеп соққан немесе іс жүзінде әкеп соғуы мүмкін бұзушылық тәртіпті өрескел бұзу деп танылады.:

  • білім алушылардың, қызметкерлердің, мектепке келушілердің өмірі мен денсаулығына зиян келтіру;
  • мектепке, білім алушыларға, қызметкерлерге, мектеп келушілеріне мүліктік залал келтіру;
  • жұмысына іріткі салу, мектеп, білім беру мекемесі.

Жалпы білім алмаған білім алушыны шығару туралы шешім оның ата-анасының (заңды өкілдерінің) пікірін ескере отырып және кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияның келісімімен қабылданады. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды шығару туралы шешім кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияның және қорғаншы және қамқоршы органның келісімімен қабылданады. Мектеп білім алушының шығарылғаны туралы оның ата-анасын (заңды өкілдерін) және жергілікті өзін-өзі басқару органын дереу хабардар етеді. Алып тастау рәсімі заңға, білім беру мекемесі туралы Үлгілік ережеге және мектеп Жарғысына қайшы келмейтін мектеп оқушыларын көтермелеу және жазалау туралы ережелермен егжей-тегжейлі реттеледі.

Білім алушылар үшін тегін негізде мектеп мынадай қосымша білім беру қызметтерін көрсете алады: спорт секцияларын, пәндік үйірмелерді, көркем-эстетикалық, экологиялық-өлкетану бағытындағы үйірмелерді өткізу.

Сабақтан тыс барлық жұмыстар мектеп мүмкіндіктері, ата-аналардың (заңды өкілдердің) тілектері, білім алушылардың қызығушылықтары, бейімділігі мен қабілеттері ескеріле отырып, еріктілік, қызметті таңдаудың дербестігі, өзара сыйластық және ынтымақтастық қағидаттарына, мектеп қызметкерлерін, ата-аналарды, секция, үйірмелер мен студиялар басшыларын, ата-ана құралдарын тарта отырып құрылады.

Мектеп білім алушылардың бір жастағы және әртүрлі жастағы ерікті бірлестіктерінің қызығушылықтары бойынша жұмысына жан-жақты көмек көрсетеді, олардың дербес қызметі үшін қолайлы жағдайлар жасайды.

Мектептегі бүкіл тәрбие процесі педагогикалық және оқушылар ұжымдарының, балалардың қоғамдық ұйымдарының, ата-аналардың (заңды өкілдердің), жұртшылықтың бірлескен ұжымдық-шығармашылық қызметіне құрылады және жеке және қоғамдық маңызы бар ұжымдық қызметпен жеке тәсілді үйлестіруді қамтамасыз етеді.

Мектептегі тәртіп оқушылар мен мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу, жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуге бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру негізінде сақталады. Тәрбиеленушілер мен мектеп қызметкерлеріне қатысты дене және психикалық күш көрсету, қадір-қасиетін қорлау әдістерін қолдануға тыйым салынады.

© 2024. Все права защищены.