ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Зуевка, ул.Школьная
8 (71445) 51-9-58
zuevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Тағы да мектепке барып, мұғалімдермен және жолдастарымен кездесу-бала үшін көптен күткен және қуанышты оқиға. Бірақ "қашықтық" кезінде жаңа бұйрықтар мен әдеттер пайда болды, енді сіз қайтадан үйренуіңіз керек. Енді балаларға бұрынғы әлеуметтік дағдыларды қалпына келтіру үшін кем дегенде екі апта қажет болады: мектепте өзін қалай ұстау керек, мұғаліммен қалай қарым-қатынас жасау керек, қауіпсіз режимді қалай сақтау керек және т. б.

Мектепке бейімделу - бұл әр бала өз жолымен сезінетін және түсінетін жаңа мектеп жағдайларына үйрену процесі.

Мектепте бәрі басқаша: жаңа талаптар, қарқынды режим, бәріне үлгеру қажеттілігі. Оларға бейімделу үшін күш пен уақыт қажет.

Қорқынышты қалай жеңуге болады?

Қорқынышқа ұтымды қарау керек. Ол біздің әрқайсымызда бар. Біз осы нақты кеңістікте өмір сүріп жатырмыз. Қауіпсіздік шараларын сақтау қажет.

Егер сіз бәрін дұрыс жасасаңыз, онда алаңдауға негіз аз болады. Ережелерді орындау сенімділік береді және мазасыздықты жеңуге көмектеседі.

Сәтті бейімделу қадамдары:

  1. Жақындардың қолдауы.
    Бала ата-анасы оның жағында екенін, оның сезімдерін түсінетінін сезінуі керек. Сөз ересек "Мен түсінемін, саған қиын", "Не волнуйся, сен справишься", "Ты не один, я рядом" көмектеседі оңай төтеп бейімделу кезеңі.

  2. Режимді сақтау.
    Күнделікті жоспарды жасау және орындау маңызды: көтерілу, оқу, демалу, міндетті түрде серуендеу! Кейбір ережелер уақытты құрылымдауға және толық өмірге оралуға мүмкіндік береді.

  3. Оқу жүктемесі.
    Бейімделу кезеңінде жүктемені біртіндеп арттыру үлкен маңызға ие. Әрине, мұғалімдер бұл тәсілді біледі, бірақ ата-аналар балаға оқу тұрғысынан жоғары талаптар қоймауы керек.

  4. Шыдамдылық пен шыдамдылық.
    Әр баланың белгілі бір жағдайларға бейімделу қарқыны жеке. Әрбір ата-ана баласының ерекшеліктерін біледі, сондықтан аналар мен әкелер ұлы мен қызының бейімделу қабілеттерін ескеруі керек. Баладан жағдайды мүмкіндігінше тез шешуді талап етудің қажеті жоқ.

    Ең маңызды қағида: бала әсіресе осал, дәрменсіз, агрессивті, қозғалмаған кезде – мұндай сәттерде оны одан да жақсы көру керек. Ата – аналарға қамқорлық, қолдау, олардың қиындықтарды жеңудегі жеке оң үлгісі-бұл балаға, жасөспірімге қиын кезеңді жеңуге ғана емес, оған көп нәрсені үйретуге, әлеуметтік сауатты, сенімді, стреске төзімді етуге көмектесетін негізгі ресурстар.

ТӘУЛІК БОЙЫ ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ

БАЛАЛАРҒА, ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН АНОНИМДІ КЕҢЕСТЕР

ЕГЕР ҚИЫН БОЛСА-ЖАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛЫҢЫЗ!

+7 708 087 42 01

8 (7142) 37-08-58

Сен сөйлесіп:

  • Өз өмірі мен проблемалары туралы;
  • Достық пен орынсыз махаббат туралы;
  • Ата-аналар мен мұғалімдердің қарым-қатынасы туралы;
  • Сізге және құрдастарыңызға қиянат жасау туралы;
     

8 (7142) 51-18-49 - Директор.

8 (7142) 51-14-84 - Бухгалтерия.

8 (7142) 39-00-33 - директордың орынбасары, әдістемелік кабинет.

Сайт – https://rcppido.kz

Пошта – Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

 

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ" ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨҢІРЛІК ОРТАЛЫҒЫ"

 

© 2024. Все права защищены.