ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Зуевка, ул.Школьная
8 (71445) 51-9-58
zuevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ
30
марта
2021

Описание

КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области была открыта 1 января 1984 года. Директор школы – Цебер Ирина Николаевна, в должности с декабря 2016 года.

В школе осуществляется реализация следующих образовательных программ: основной образовательной программы дошкольного образования, основных общеобразовательной программ начального общего, основного общего и среднего общего образования. Также реализовывались образовательные программы дополнительного образования детей, дополнительная общеразвивающая программа кадетского класса и программа профессионального обучения. В школе обучается 95 человек, режим работы школы: шестидневная учебная неделя. Обеспечена занятость учащихся по интересам во второй половине дня и в субботу – работают внеурочные и элективные курсы, кружки, спортивные секции. В которых занимается 85 % обучающихся. Школа расположена в типовом 2-х этажном здании. Проектная вместимость 150 чел.

 

Материальная база школы

  • мультимедийные кабинеты – 2;
  • кабинет биологии;
  • кабинет робототехники;
  • спортивный зал;
  • актовый зал;
  • спортивная площадка;
  • библиотека;
  • танцкласс;
  • столовая;
  • медицинский кабинет;
  • наличие компьютеров – 18;

 

Кадровый состав

Всего в школе работает 16 педагогов, из них с высшей категорией – 1, с первой – 9, со второй – 3.

Технический персонал – 15 человек.

 

Общие данные

Дата открытия школы: 1 января 1984г.

Адрес: с.Зуевка, ул.Школьная.

Телефон: 8 (71445) 51-9-58

 

Контингент учащихся на 1 сентября

Воспитанников МЦ – 5

Воспитанников КПП – 8

Общий контингент учащихся – 64

Учащиеся 11 класса – 8

Учащиеся 9 класса – 8

Учащиеся 4 класса – 7

Качество знаний – 62%

Успеваемость – 100%

30
марта
2021

Мектептің тәрбие жүйесі Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңына, БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясына, мектеп Жарғысына сәйкес әзірленген. Мектептің тәрбие жүйесінің негізін құрайтын негізгі идеялар гуманизм, ынтымақтастық педагогикасы, жалпы қамқорлық, бірыңғай білім беру кеңістігін қалыптастыру идеялары болып табылады.

Тәрбие дегеніміз-білім беру және оқудан тыс іс-әрекетте педагогикалық ұжым жүзеге асыратын баланың жеке басының дамуын мақсатты басқару.

Тәрбие жұмысының жүйесі оқушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға және негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал ететін өзара байланысты үш блоктан тұрады:

Оқу процесіндегі тәрбие жұмысы;
сабақтан тыс қызмет;
мектептен тыс қызмет.
Біздің мектептің тәрбие жұмысының жүйесі тәрбиені балалардың, мұғалімдердің, ата-аналардың, қоғамның өзара әрекеттесуінде адами қасиеттерді дамыту, сақтау және қайта құру ретінде қарастырады; тәрбие жұмысы адамды құрудың нақты мәселелерін шешуге ересектердің күш-жігерінің жиынтығы ретінде қарастырылады. Бұл түсініктегі білім адамның өмірлік мәселелерді шешу қабілетін дамытуға, адамгершілік жолмен өмірлік таңдау жасауға, сезімдерді тәрбиелеуге бағытталған. Өсіп келе жатқан адамды сүюге, аяушылыққа, адамға жанашырлық танытуға, өлгендерді еске алуға, адамдарға өз еңбектері үшін ризашылық білдіруге үйрету керек. Мектептің тәрбие жұмысының жүйесі мұғалімдердің, оқушылардың және ата-аналардың бірлескен қызметінен тұрады.

Мұғалімдердің қызметі балалық шақ кеңістігінде жүреді, оны біз әр түрлі "кеңістіктердің" жиынтығы ретінде қарастырамыз, олардың әрқайсысы баланың жеке басының даму процесіне әсер етеді. Мектептің ашық ақпараттық білім беру кеңістігі шеңберінде Тәрбие ортасын құру:

- оқу процесін түзету, барлық оқу пәндерінің гуманитарлық бағыттылығын күшейту ; ;

- оқу жұмысының формалары мен әдістерін өзгерту, дидактикалық рөлдік ойындар арқылы оқушылардың пассивтілігін жеңу, оқыту формаларының әртүрлілігі, оқу процесінде баланың жеке басын босату;

- жеке тұлғаның өмірі мен дамуының негізгі аспектілерін қамтитын, тәрбиенің негізін құрайтын "адам", "сұлулық", "жақсылық", "ақиқат", "мәдениет", "еңбек", "Отан", "әлем" сияқты санаттарда көрініс тапқан оқушылардың мәңгілік құндылықтарға бағдарлануы;

- мектептің ақпараттық кеңістігінде әр баланың өз ойын еркін білдіруіне және өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау.

 

Тәрбие жүйесінің мақсаттары

Мектептің тәрбие жүйесінің негізгі мақсаты-дамып келе жатқан баланы Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтарға бағыттау, оларды ұлттық мәдениетті, халықтық дәстүрлерді және қазіргі қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, әр оқушының жеке құндылықтарына аудару.

Осылайша, білім беру жүйесінің мақсаттары:

- тұлғаның негізгі мәдениетін қалыптастыру және әр баланың рухани, зияткерлік және физикалық дамуына жағдай жасау, оның шығармашылық және білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру.

- тәуелсіз шешімдер қабылдауға, үнемі өзгеріп отыратын қоғам жағдайында әлеуметтік және экономикалық рөлдердің өзгеруіне қабілетті әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру.

тәрбие жүйесінің міндеттері

Қойылған мақсатты жүзеге асыру үшін тәрбие жұмысының негізгі міндеттері анықталды:

1. Патриоттық және азаматтық сана-сезімді қалыптастыру.

2. Мектептегі өзін-өзі басқару жұмысының жағдайларын қалыптастыру.

3. Оқушылардың көркемдік қабілеттері мен эстетикалық мәдениетін дамыту.

4. Қоғамдық пайдалы еңбекке саналы құрмет сезімін тәрбиелеу, еңбексүйгіштікті дамыту.

5. Оқушылардың қоғамдағы мінез-құлқы мен қарым-қатынас мәдениеті дағдыларын жетілдіру.

6. Оқушылардың денсаулығын нығайтуға саналы көзқарасын қалыптастыру.

мектептің тәрбие жұмысының тұжырымдамасы

Тәрбиенің тұжырымдалған мақсаты білім беру бағдарламасының тұтастығын, оның ішінде оқушы өмірінің барлық салаларын, оқу, өнер немесе еңбек, бос уақыт немесе ғылыми болсын, іс-әрекетті таңдауға қабілетті адамның бейнесін қамтиды.

Тәрбиелік әсерді іске асыру келесі принциптерге негізделеді:

Мектеп – балаға арналған. Мектептің жұмысын бағалаудың ең жоғары көрсеткіші-бұл адамның, әр баланың және ересек адамның әл-ауқаты.
Мұғалім мен тәрбиешінің басты құндылығы мен негізгі объектісі – оқушының жеке басы.
Оқушыға деген жоғары талап оның адамдық қадір-қасиетін құрметтеумен үйлесімді болуы керек.
Оқыту және тәрбиелеу-бұл мұғалімнің, тәрбиешінің және оқушының өзара әрекеттесуіне негізделген өзара байланысты процестер, бұл пікірлестердің шығармашылық ынтымақтастығы.
Бірде-бір білім беру құралы жақсы немесе жаман бола алмайды, егер ол бүкіл әсер ету жүйесінен бөлек алынса. Егер жүйелі болса, білім беру тиімді.
Бала барлық уақытта астында әсері мектеп. Сондықтан бұл әсердің жарқын, есте қаларлық, тәрбиелік болғаны жөн.
Тәрбиешінің басты "құралы" - бұл ата-аналармен бірлесе отырып, демократиялық және гуманистік принциптерде әрекет ететін, балалар мен ересектер одағын білдіретін, ортақ мақсаттармен, ортақ іс-әрекеттермен, жоғары моральдық қатынастармен және жалпы жауапкершілікпен біріктірілген мектеп ұжымы.

жұмыс бағыттары

Мектепте тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:

1. Оқу-танымдық

2. Қосымша білім беру.

3. Еңбек тәрбиесі

4. Азаматтық-патриоттық тәрбие.

5. Спорттық-сауықтыру тәрбиесі.

6. Қиындыққа тап болуы мүмкін балаларды есепке алу.

7. Құқықтық ағарту.

8. Мәдени-ағарту бағыты

9. Экологиялық ағарту

10. Мектептегі өзін-өзі басқаруды енгізу негіздерін қалыптастыру.

11. Адамгершілік-этикалық тәрбие.

12. Отбасы-тәрбие жүйесінің тірегі.

13. Кәсіптік бағдар беру қызметі.

%MCEPASTEBIN%
11
августа
2018

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut venenatis mauris eu ipsum ullamcorper, et pretium mauris posuere. Aliquam vitae tincidunt massa. Vestibulum malesuada nibh nec felis lobortis, vel ultricies nunc gravida. Integer at consectetur augue. Fusce vel convallis dui. Morbi non justo accumsan, gravida ante mattis, tincidunt erat. Duis sit amet elementum nisl, a imperdiet velit.

Nunc eu urna quis sapien vehicula euismod nec vel nunc. Nullam dolor velit, scelerisque vitae libero vitae, hendrerit imperdiet erat. Suspendisse eget sapien id urna tincidunt blandit imperdiet et nisl. Sed at venenatis nulla. Aenean semper ipsum arcu. Pellentesque eget quam lacus. Donec tincidunt mi nec sem luctus hendrerit. Fusce et erat auctor, dignissim dui eu, fringilla magna. Donec nec metus nibh. Vivamus sollicitudin id nisl id suscipit. Nam sit amet dignissim erat. Integer aliquet tempus malesuada. Aenean bibendum vitae nunc eget dignissim.

Suspendisse a porttitor lacus, in porttitor sem. Praesent eu consectetur orci, eu semper mauris. Donec blandit est varius erat facilisis, suscipit elementum nisi auctor. Donec eget auctor sem, et ullamcorper leo. Pellentesque a magna fermentum, sagittis est vitae, sodales risus. Nulla orci odio, venenatis semper diam in, blandit scelerisque ipsum. Cras blandit nulla quis diam commodo consectetur. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Aliquam erat volutpat.

Donec aliquam tincidunt iaculis. Nullam posuere hendrerit enim at vehicula. Etiam feugiat, nisi nec congue maximus, metus dolor sollicitudin odio, ut semper ligula risus vitae nunc. Cras dapibus auctor justo ut tempus. Maecenas in tortor sed est volutpat lacinia vel vel massa. Phasellus vehicula, eros a semper blandit, orci purus efficitur ex, ac accumsan sapien magna sed justo. Pellentesque ut euismod sapien.

In pulvinar lorem molestie ligula congue, vel rhoncus ante cursus. Maecenas auctor tortor auctor eros ultricies, non aliquam purus efficitur. Ut nec arcu pretium, pharetra orci et, posuere risus. Pellentesque ullamcorper, sem ac dapibus venenatis, dui urna consectetur justo, at vulputate tellus enim a risus. Maecenas suscipit ac nisi eget tincidunt. Aenean vitae nisi in nibh gravida commodo vel sit amet ligula. Quisque et posuere lorem. Curabitur condimentum nunc urna, non venenatis odio dapibus eu. Suspendisse dignissim maximus leo eget finibus. Proin viverra varius velit, ut sagittis magna mollis in. Vestibulum sollicitudin ut diam et fermentum. Vivamus feugiat eu diam non commodo. Ut tempus justo quis dolor ornare accumsan a vel neque. Nunc eu orci ac eros sagittis convallis. Nullam ut ipsum in felis pharetra dictum. Fusce sit amet urna commodo, fringilla lacus quis, scelerisque lectus.

 

© 2025. Все права защищены.