ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Зуевка, ул.Школьная
8 (71445) 51-9-58
zuevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Мектепке бейімделу-бұл әр бала өз жолымен сезінетін және түсінетін жаңа мектеп жағдайларына үйрену процесі. Мектепте бәрі басқаша: жаңа талаптар, қарқынды режим, бәріне үлгеру қажеттілігі. Оқушылардың мектепке бейімделу кезеңі 2-3 аптадан алты айға дейін созылады. Мектепке бейімделудің екі жағы бар: психологиялық және физиологиялық. Дене Жаңа режимде жұмыс істеуге үйренуі керек-бұл физиологиялық бейімделу.

Мектепке бейімделу-бұл әр бала өз жолымен сезінетін және түсінетін жаңа мектеп жағдайларына үйрену процесі. Мектепте бәрі басқаша: жаңа талаптар, қарқынды режим, бәріне үлгеру қажеттілігі. Оқушылардың мектепке бейімделу кезеңі 2-3 аптадан алты айға дейін созылады.

Мектепке бейімделудің екі жағы бар: психологиялық және физиологиялық. Дене Жаңа режимде жұмыс істеуге үйренуі керек-бұл физиологиялық бейімделу.

Уақыт өте келе жағдай, сыныптастар мен мұғалімдер таныс бола бастайды, стресс деңгейі біртіндеп төмендейді. Эмоционалды жайлылыққа жол бере отырып, бейімделуді баяулататын жағдайлар болуы мүмкін. Олардың арасында:

  • Ұжымда қарым-қатынас дағдыларының болмауы.
  • Мұғалімнің қысымы.
  • Оқытудың жеке шарттары.
  • Құрдастарымен немесе ересектермен қақтығыстар.

Бейімделу кезеңіндегі кез-келген теріс әсер өзін-өзі бағалаудың, оқу үлгерімінің, бейімделудің төмендеуіне және жалпы мектеп атмосферасын күрт қабылдамауға әкелуі мүмкін.

Бейімделудің сапалық көрсеткіштері:

  1. Физиологиялық бейімделу деңгейі: жұмыс қабілеттілігі, энергия, неврологиялық және соматикалық белгілердің болуы, тәбет.
  2. Психологиялық бейімделу деңгейі: эмоционалды күй, жағымды уәждердің болуы немесе болмауы, шоғырлану қабілеті, табандылық, өзіне деген көзқарас.
  3. Әлеуметтік бейімделу деңгейі: жаңа байланыстардың болуы, сыныптастарымен Достық, ересектермен өзара әрекеттесу, жеке өзін-өзі тану құрылымын қалыптастыру.

Ұсынымдар:

  • Ешбір жағдайда баланың нәтижелерін академиялық үлгерімі жоғары оқушылармен салыстырмаңыз.
  • Баланы өз нәтижелерін жақсартқаны үшін мадақтаңыз.
  • Баланың барлық кішкентай жетістіктерін байқаңыз, баланы емес, оның әрекеттерін бағалаңыз.
  • Кездейсоқтық жағдай қатынастарын қалыптастыра отырып қалды.

ТӘУЛІК БОЙЫ ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ

БАЛАЛАРҒА, ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН АНОНИМДІ КЕҢЕСТЕР

ЕГЕР ҚИЫН БОЛСА-ЖАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛЫҢЫЗ!

+7 708 087 42 01

8 (7142) 37-08-58

Сен сөйлесіп:

  • Өз өмірі мен проблемалары туралы;
  • Достық пен орынсыз махаббат туралы;
  • Ата-аналар мен мұғалімдердің қарым-қатынасы туралы;
  • Сізге және құрдастарыңызға қиянат жасау туралы;
     

8 (7142) 51-18-49 - Директор.

8 (7142) 51-14-84 - Бухгалтерия.

8 (7142) 39-00-33 - директордың орынбасары, әдістемелік кабинет.

Сайт – https://rcppido.kz

Пошта – Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

 

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ" ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨҢІРЛІК ОРТАЛЫҒЫ"

© 2024. Все права защищены.