ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Зуевка, ул.Школьная
8 (71445) 51-9-58
zuevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Зуев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Зуевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Өте қысқа уақыт ішінде балалар екі қарама-қарсы бейімделумен өмір сүрді. Біріншісі-көктемде, және ол қандай да бір мағынада "қызықты" болып көрінді: қашықтықтан оқыту Жаңа болды, мұғалімдер де, студенттер де қарым-қатынас пен оқытудың жаңа процесін білді, жаздың алдында көңіл-күй жақсы болды, жағдай күтпеген, бірақ қызықты тәжірибе болды. Күзде, мектепке қуанышты оралғаннан кейін, қашықтыққа көшу тым өткір және күтпеген болып шықты. Жаңа шындыққа көшу алаңдаушылық тудырды. Бірте-бірте бәрі жаңа жағдайларға бейімделіп, үйреніп кетті, бірақ кенеттен қайтадан күндізгі оқуға күрт және тез көшу болды.

Оқушыларға диагноз қойыңыз және олармен материалды қайталауға дайын болыңыз

Мектепке бейімделу аясында күндізгі оқуға ауысқаннан кейін оқушылардың осы кезеңде не ұмытып кеткенін және олармен қандай тақырыптарды қайталау керектігін шешу үшін мектеп оқушыларына диагностика жүргізу маңызды. Диагностика оқушылар қажет емес үшін ғана қоюға бағалау үшін толығынан талқылау нәтижелері — бұл оқушыларға алдық білу және түсіну бір кемшіліктері бар. Оқушыларды не үшін мадақтауға болатындығын табыңыз және оларды не үйрену керек екеніне назар аударыңыз.

Оқушыларға бейімделуге уақыт беріңіз

Балаларды ақпаратпен, көптеген үй тапсырмаларымен жүктемеу керек. Алғашқы сабақтарда студенттерді әртүрлі өкілдік жүйелерді жаңарту үшін қызықты материалмен қызықтырыңыз. Сабақ барысында қысқа үзіліс жасаңыз. Бұл әдіс студенттерге назар аударуға көмектеседі.

Тәртіпке кірісіңіз

Оқушыларға мектепте өзін қалай ұстау керектігін есте сақтауға көмектесу үшін олармен сыныптағы мінез-құлық ережелерін талқылаңыз. Қажет болса, осы Ережелердің пайда болу себептері туралы сөйлесіңіз. Сыныптағы мінез — құлық ережелері ыңғайлы және түсінікті орта құрудың және қашықтықтан оқытудан кейін мектепке оралған кезде жағдайды басқарудың жақсы құралы болып табылады.

Интернеттегі оқу кезеңін төмендетпеңіз

Оқушыларға қашықтықтан оқытуда болған нәрсе маңызды емес деген сезім тудырмаңыз, ал нақты өмір мектеп оралғаннан кейін басталады.

ТӘУЛІК БОЙЫ ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ

БАЛАЛАРҒА, ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН АНОНИМДІ КЕҢЕСТЕР

ЕГЕР ҚИЫН БОЛСА-ЖАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛЫҢЫЗ!

+7 708 087 42 01

8 (7142) 37-08-58

Сен сөйлесіп:

  • Өз өмірі мен проблемалары туралы;
  • Достық пен орынсыз махаббат туралы;
  • Ата-аналар мен мұғалімдердің қарым-қатынасы туралы;
  • Сізге және құрдастарыңызға қиянат жасау туралы;
     

8 (7142) 51-18-49 - Директор.

8 (7142) 51-14-84 - Бухгалтерия.

8 (7142) 39-00-33 - директордың орынбасары, әдістемелік кабинет.

Сайт – https://rcppido.kz

Пошта – Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

 

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ" ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨҢІРЛІК ОРТАЛЫҒЫ"

© 2024. Все права защищены.